Tioman, Sista Dagen

Befinner oss pa Tioman nu som ar en liten o. Kom hit igar och ska hem imorn. Det ar saaa otroligt fint har! Hotellet ar skitfint och maten ar oforskamt god! Ni skulle ha sett frukosten!! OH MY! Jag och Nathalie kakade som fan, hehe! Det fanns ALLT! Amerikanska pankakor, fattiga riddare, flingor, frukt, muffins, agg...allt som man kan tanka sig! Langtar redan till frukosten imorn ;) Tyvarr ar det lite daligt vader har nu med regn i omgangar, men solen tittar fram ibland och vi lyckades sola i 1h idag och fa lite farg.
Har inte gjort sa mycket idag...vandrat lite pa stranden, kakat, sovit och nu sitter jag har.
Ska bli sa skont att komma till Australien! Dar ska vi ju vara i 3.5 manader. Tank...3.5 manader utan att behova slapa pa resvaskan...heaven!!!!!

Jonathan kommer pa sondag!!! Langtar verkligen sa otroligt mycket! Saknar honom sa det gor ont!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Aaah, är så avundsjuk på J som ska ner till dig! Vill också!! Men, han har en present till dig ifrån mig, haha! Den ligger i hans pung. (Så äckligt det lät!) =) Allt bra med dig annars? Hoppas du har tagit foto på frukosten (Du vet, jag och mat...) Good Charlotte, Chicks On Speed, Ziggy Marley, Cardigans, Timbaland, Rihanna, Tiga, Katharine Hamnett, Rufus Wainwright, My Chemical Romance, Scissor Sisters, Henrik Vibskov, Jade Jagger och Justice är de som designat! Vill du att jag ska köpa någon av de? Isåfall drar jag till stan imorgon? Skynda, innan de tar slut ;) Haha, läste du det om katolism å Tina? My oh my säger jag bara..
;) Älskar dig suuuupermycket! Hälsa Nasty ifrån miiig!! PUSS bästis

2008-02-03 @ 16:07:40
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0