Bamboo Hoop Örhängen

Ja, har också förälskat mig i dessa Bamboo örhängen som alla andra tycks ha gjort. Har länge länge tyckt att de varit skitsnygga och riktigt coola, men inte vetat var man kan köpa de, men nu vet jag och tack vare min söta pojkvän så kan jag få ett par eller två imorn...eller hur, Jonathan ;) Dessa örhänge syns på nästan alla kändisar just nu och originalet kommer från CC Skye till ett väldigt dyrt pris!! Jag köper mina liiiite billigare i alla fall!
Dessa två paren har jag tänkt köpa:




Hilary Duff i sina fina Bamboo Hoop Earrings

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, skrev preciiis ett inlägg om dessa hoops :)

2008-01-06 @ 15:21:45
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0