Billig Shopping!!

Idag har varit en riktig shoppingdag! Var meningen att den skulle vara imorn, men en extra dag skadar ju inte direkt ;) Det borjade med att vi tog en taxi for att besoka Karin och hennes vaninna Linda for att sola & bada pa deras hotel. Vi slappade en stund vid poolen sen begav vi oss vidare for att kaka lite och efter det var det dax for shopping, yeah!! Jag och Nathalie har shoppat sa jakla mycket och vi har bara varit hat i 2 dagar...oh my!! Kakade lite igen sen shoppade vi lite pa gatorna. Kopte nagra klanningar, 2 par Ray Bans, ett skitcoolt handgjort halsband i form av ett par solglasogon, men det basta avallt: JAG HITTDE MINA EFTERLANGTADE BAMBOO ORHANGE!!!! Blev saaaa glad :) :) Priset vill ni nog inte veta, men jag skriver det i alla fall (bara for tt retas lite,hehe)...4 KR!! Sick sick sick! Sa kopte 2 par, weee!! Har ar helt galet billigt och man vill bara kopa allt! Lite farligt. Vet inte hur jag ska fa plats med allt :) Har nastan precis kommit tillbaka till hotellet efter 12h ute idag. Ar lite trott nu sa ska snart ta en dusch och slanga mig i sangen. Imorn blir det tidig frukost och mer shopping!!!

Kommentarer
Postat av: Klara /

4 kr? Det var billigt det :D

2008-01-08 @ 17:12:33
URL: http://klarow.blogg.se
Postat av: Tilina

Hej Älskling! Jag saknar dig också! Keep up the good work du med, kul att se vad ni har för er =D Och du kommer få SÅ mycket övervikt tills ni ska till Malaysia. (I väskan alltså, inte själv du ;)) Jaaag vill gärna ha en.. hmm.. En cool LasVegas-kopia utav Elvis om du har plats med det i väskan? =)
Annars nöjer ja mej med ett par superduperultracoola specialdesignade sneakers. ;) Nu ska ni snart sova va? klockan måste vara kvart över 11 hos er?? Mamma och Pappa hälsar att de saknar dig! (Där fick du förresten se mamma gråta, i söndags! ;p) Älskar dig bästa vän!!!

2008-01-08 @ 17:14:15
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0