Bye Bye Sri-Lanka

Det känns så sorgligt...imorse skulle mamma och mina två systrar flyga till Sri-Lanka och jag och Nathalie skulle flyga dit imorn, men det blir ändrade planer. Min familj stannar hemma pga att vapenvilan upphörde igår. Så typiskt att det händer precis när vi ska åka! Varför inte om en månad?! Varför nu?! Hade verkligen sett fram emot att hälsa på släkten där, vara med på min kusins bröllop osv. Har planerat detta i en evighet och nu pga ett jävla krig så kommer vi inte dit! Jag blir så arg och ledsen! Idag ska Nathalies och min reseledare ringa mig om ett annat alternativ. Jag tvekar dock på att vi kommer iväg imorn som planerat. Nu ska vi ju inte till Sri-Lanka och måste köpa en ny biljett till Thailand eller något. Usch...helt plötsligt blev allt så jobbigt...

art.bus.ap.jpg
Ingen trevlig bild av Sri-Lanka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0