Inget Kvar I Kroppen

Då var nyår också förbi...hoppas ni hade en trevligare nyårsafton än vad jag hade. Det hela började med att jag var på jobb kl 10-14.30. Vid 12-tiden så började jag känna mig ganska dålig och mådde illa. Mycket riktigt så spyde jag inne på toaletten...mysigt mysigt!! Det gjorde jag 2 ggr. Mådde liiiiite bättre sen, men magen protesterade också. Aaarrrggghhhh! FAN! Det är ju NYÅR! Väl hemma hos Jonathans föräldrar (vi passar deras lägenhet tills idag) så mådde jag lite bättre. Jag sov lite i soffan och sen kom Nathalie och Jonas som vi skulle äta middag med, spela spel och sen dra vidare tille n fest. Vi åt skitgod mat och spelade Buzz, Singstar osv, men det blev ingen fest. När Nathalie och Jonas drog sig hemåt vid 3-tiden så låste jag in mig på toaletten och var där inne i nästan 3 timmar!!! Mådde så jäkla dåligt! Fy fan! Har aldrig varit med om nåt liknande! Tömde min kropp totalt och min mage krampade hela tiden. Det var så skönt att ha Jonathan som kunde se efter mig och mata mig med avslagen cola och rostade mackor ♥
Så såg min nyårsafton ut...hade skitkul så länge det varade. Synd bara att jag blir så sjuk sista dagen på året, men...allt har väl en mening! Igår gjorde vi ingenting. Jag och Jonathan låg framför tv:n hela dagen och bara slappade! Nu ska vi snart hem till mig så måste väl göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0