Min Resa Har Borjat!

Efter en lang lang flygresa sa ar vi antligen framme! Det blev 3 flygbyten och vi ar sa trotta nu. Klockan ar lite over 19 har och vi har precis sovit nagra timmar och ska ge oss ut i Bang Kok nu for att kaka lite och se oss omkring. Har saaaa mycket att se fram emot och denna resan kommer bli helt underbar! Det var sa svart att saga 'Hej Da' till alla igar, men jag vet att jag ser dem snart igen och Jonathan kommer forhoppningsvis i mars och stannar i 3 veckor...weeee! Vi bor pa detta hotel i 3 dagar och internet ar gratis sa jag kommer blogga nagra dagar till!
Nu ska vi ha maaaaat!!! :) So Long!!


Kommentarer
Postat av: Tilina

Jag älskar dig så mycket! =) Ha roligt, och köp sneakers åt mig! Vet du vad jag mer kom på för bra idé? Du är i Los Angeles på min födelsedag... Så nu vet jag att jag kommer få en alldeles fantastiskt otroligt bra födelsedagspresent. =) Har ni haft det bra hittills? Nu ligger du och sover sött förmodligen, klockan är ju mycket hos er... Have fun, skriv till mig imorgon. =) Älskar dig!

2008-01-07 @ 20:48:22
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0