Shopping & Massage!

Har varit ute hela dagen idag igen. Shoppat en jakla massa! Det ar sa billigt! Man kan inte sluta :) Maste kopa en resvaska nu sa att jag far plats med alla nya klader, hehe. Efter mycket shopping och rundturer sa bestamde vi oss for att fa en valfortjant massage, mmmmm!!! Det blev en helkroppsmassage och ansiktsbehandling i 2h for 260 kr!! Nastan oforskamt billigt! Nu kanner vi oss helt frascha...som nya ;)
Imorn blir en lang dag igen. Ska resa hela dagen eftersom vi ska till oarna. Party & sol...kan inte bli battre! Jag trivs riktigt bra har. Shoppingen ar perfekt och maten ar i toppklass!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter underbart!

2008-01-09 @ 16:44:30
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Låter som att du har det toppen där borta ;)

ha en fin dag mvh Jessica

2008-01-09 @ 16:47:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tilina

Hey Prettygirl! Det är bra här hemma, regnigt och tråkigt bara, hoppas på bra väder på Teneriffa! Hur var det att cykla där förresten? Klart jag menade sneakers ifrån L.A! ;) Fancyfancy! Funderar nästan på att dra till Thailand en månad i höst och bara go crazy with the shopping, hänger du på!? Tänker på dig hela tiden! Och oroa dig inte för att dina kläder ska mögla, jag luftar minst 2 plagg om dagen. ;) Haha! JAG ÄLSKAR DIG toooookmycket! PUSS!

2008-01-09 @ 16:53:31
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Tilisha

Jag har det helt fantastiskt! Det ar sa underbart har! Tack for alla era kommentarer!

2008-01-09 @ 16:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0