Sista Dagen I Thailand

Idag ar det var sista dag har. Ganska skont faktiskt. Borjar kanna mig ganska uttrakad her. Sa langtar verkligen tills vi ar i Malaysia imorgon! Kommer dock sakna den fantastiska marknaden har och framforallt MBK! Shoppingen dar gar inte att beskriva, men maste faktiskt erkanna...har blivit saaa trott pa att shoppa nu! Galet...jag vet ;) Packade resvaskan idag och far precis plats med allt. Langtar tills Jonathan kommertill Australien med en stor vaska och kan ta med sig lite saker hem :) Tack Kareste...du ar nice!!
Igar var vi pa en rockbar. det var riktig nice! Dar va ett liveband som spelade en massa covers.
Idag vet jag inte helt vad som hander...ska nog kolla in en annan bar lite senare pa kvallen. Ska checka ut fran hotellet redan kl 4 pa morgonen imorn sa det kan inte bli sent idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

The Hives spelar i Stockholm på Where the action is-festivalen den 14 juni! Läste att du vill se dem och då kanske du är hemma igen. Du verkar vara på en GRYM resa, min dröm! Ha det så bra

2008-01-22 @ 19:44:05
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Tilina

Hej älskling! Hur är allt? Nu är ni förmodligen på väg till Malaysia.. =) Hoppas ni får riktigt kuuul, vad är planen där förresten? Bara resa rundor eller stanna några veckor hos Nastys family? Tell me everything. =) Jaa, Mamma har sett den.. Haha, det kvittar om du så tatuerat in en liten prick så hade hon ändå blivit arg. =p Men hon har lugnat ner sig nu iaf (= Den är jättefin! Joo, vi borde göra en design tillsammans allihop.. Hade varit superkul =) Miss yoooou så mycket, vill vara me dig å resa! Får göras snart tycker jag =) fresten, kanske lite väl lättvindigt å fråga såhär i en kommentar, m,en vad ska ja göra me min utbildning? Ska ja söka nu till hösten å ha d ´klart till sommarn 2009 eller ska ja söka till hösten 2009?? Besluuuutsångest. Jag ääälskar dig, alla hälsar! PUSS!

2008-01-22 @ 21:58:49
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Tilisha

Johanna: Tack sa jattemycket for tipset! Sa sott av dig! Vill SA garna se dem och ar faktiskt hemma da, weee ;) Vet du vad det kostar?
Om du far mojlighet till det sa borde du absolut resa ivag en langre tid! Det rekommenderar jag verkligen. Man lar sig sa mycket. Tack an en gang for tipset!

2008-01-23 @ 15:16:34
Postat av: Johanna

Ja, vi verkar gilla precis samma musik, Visste inte att det var någon som lyssnade på t.ex. Until June förutom jag! Hur bra som helst allihopa du skriver om :)
Men festivalen nu då, vilka kommer dit om inte The Hives, Mando Diao, Foo Fighters, The Hellacopters och Sahara Hotnights!! Alltså fatta vilket drag det kommer vara :D Biljetterna släpps på måndag och kommer kosta runt 900 kr. SÅ värt det säger jag bara.
Jaa det vill jag absolut, jobbar nu och vill resa i ett halvår eller mer sen, kommer väl att bli av om ett år ungefär och jag längtar verkligen!

2008-01-23 @ 19:17:14
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Tilisha

Johanna: Aaaahhhh! Maste kopa biljett! Missar Mando Diao nu nar dem kommer till Lund, men nu far jag ju chansen igen! Har iofs reda sett dem 3 ggr, men de ar sa jakla bra! Sa kul att vi lyssnar pa samma musik! Visste inte heller att det fans nagon som lyssnade pa Until June forrans nu ;) Tac tac tack for tipset om festivalen! Jag kommer hem den 8/6 sa det blir ju perfekt!
Sa kul att du vill ut och resa!Man vaxr samycket sm person. Vill du resa i Asien da eller?

2008-01-25 @ 04:58:04
Postat av: Johanna

Ja har också sett dem några ggr men går inte att tröttna! Är verkligen lycklig över att få se Mando Diao och The Hives på samma dag!! Haha ååhh.
Läste om Maroon 5 konserten :O måste varit kanon!
Mm tänkte australien thailand malaysia vietnam där kring :D

2008-01-25 @ 15:48:04
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0