Sol, Bad & Party!

Alskar detta stalle! Har solat & badat som aldrig forr och vi ar nu bruna och fina :) Igar var vi pa Beach Party...skitkul! Dem kan verkligen festa har! Vi var dar med israekerna som vi trafat har och en thailandare som jobar har. Traffade aven pa en fran Canada som vi snackade en hel del med. Skitkul att fa sa manga kontakter. Imorgon ska vi ut pa en battur och se oss omkring, snorkla lite osv. Det blir nice!! Kan inte blogga sa mycket nar jag ar har...kostar i kr\min..svindyrt!! Vi stannar har en vecka till. Var meningen att vi skulle ha rest vidare, men vi trivs sa himla bra har!!
Nu ska vi utforska andra stranden! So Long!

Kommentarer
Postat av: emma

Låter underbart :)

2008-01-13 @ 06:33:05
URL: http://domina.blogg.se
Postat av: Tilina

Jag ar sa avundsjuuuuuk! Sitter pa hotellet nu, hamnat pa ett 4-stjarnigt, 2,5-rummare typ.SKITFINT.Men saknar dig tokigt mycket.Har lart mamma hur man hittar till din blogg nu, sa du vet ;) Hihi... Far skriva mer en annan dag, minuterna rinner ivaaag.Tog faktiskt inte med sa mycket av dina klader hit..Stolt =) Jag alskar dig Gullet!

2008-01-13 @ 22:52:18
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0