Storm!!

Oh no!! I tva dagar har det blast storm nu! Igar kunde vi anda sola och bada lite, men idag flyger allting omkring :/ Inte sa bra, men som tur ar sa aker vi tillbaka till Bangkok imorn och slipper detta. Da ska vi shoppa annu mer! Ikvall ar det Half Moon Party pa stranden. Det ar en stor fest som vi antagligen ska besoka om vadret inte blir varre. Har jag forresten sagt att vi ska tatuera oss i bangkok???? Inte? Nu vet ni ;) Har ritat en sjalv som jag ska tatuera pa hoften. Ni far se en massa bilder senare. Kommer lagga upp en hel del nar vi kommer till Bangkok dar internet ar mycket billigare!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Hejsaan! Vi ar forsiktiga, du med hoppas jag? Igar sag vi hajar och pingviner =D Det var kul. Hahaha. Akta dig for sadana. Hajar alltsa. Nej, men Jonte ringde sen (Hóho..jonte..) sa vi pratade pa telefon. no hard feeling dar. Jag lider fortf. av min sugar rush tydligen. skriver mer nar jag ar normal sen! PUSS. We looove yooou!!

2008-01-17 @ 22:45:15
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0