I'm Yours

Hör den överallt och såklart ska jag höra den nu på morgonen också, men det gör ingenting...än!
Har inte hunnit tröttna på den än utan tycker faktiskt att den är ganska bra! Man blir glad av den!
Vilket jag märkte att när jag var på FONA i Köpenhamn.
Låten spelades där och det var precis som om en vinpdust med magiska glädjepiller svepte om alla!!
Helt plötsligt var alla helt tysta och sod antingen och trallade med, knäppte med fingrarana, stampade i takt med foten osv osv.
Det var ganska kul att se faktiskt :)

Vad snackar jag om???

Jason Mraz - I'm Yours


Kommentarer
Postat av: PIMPIM

jag har faktiskt tröttnat lite på den låten nu .. :/ Ja veckans nu äger ;D

kram kram

2008-06-23 @ 08:48:22
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0