Midsommar

Ja...nu är midsommar här och jagär SJUK! Hurray! :(
Sväljer rakblad känns det som och näsan är helt täppt! Kan bara käka yoghourt till frukost, men den är god :)
Ser ut att vara ganska fint väder ute...i alla fall här i Köpenhamn.
Solen skiner och fåglarna sjunger!
Är ganska uttråad faktiskt...hatar att vara hemma från jobb! Steg upp för ca 30 min sedan och började diska, haha!
uttråkad är jag!

Idag ska jag hem till min familj! Längtar verkligen! Ska bli så mysigt!

Nä...vet ni! Solen skiner så mycket här så jag måste göra en sommar-playlist! Hope it's alright!!!

The Ting Tings - That's Not My Name
The 88 - How Good It Can Be
Phantom Planet - California
Spoon - The Way We Get By
The Thrills - Big Sur
The Kooks - No Longer

The 88
ger mig rysningar! Melodin är helt underbar!!!


The Ting Tings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0