Mötet Med The Hives -Pelle :)

Ok...here it goes ;)

Jag och Jonathan kollade på Dinosaur Jr när jag kollar åt sidan och ser en man i randiga byxor som är skitlik Pelle i The Hives. Säger det till Jonathan som säger:

-Men är det inte han?

JO! Det måste det vara! Visste inte helt så tog några paparazzi bilder, haha!
Ville gå fram och fråga om jag fick ta en bild med honom (ja, jag tycker sånt är skitkul!), men tyckte att det var liiiite väl pinsamt om det nu inte var Pelle.
Så jag tänkte att jag skulle vänta och se om någon annan kom fram till honom...då måste det ju vara Pelle!
Mycket riktigt så kom det fram en man och ville ha en bild och vet ni...ALLA väntade på att en annan skulle ta första steget!
Sen kom ALLA fram och skulla ha bilder!
När jag äntligen tog mod till mig och skulle gå fram till honom så gick han :'(
Har i alla fall fina bilder på honom och fick se konserten som var något av det bästa jag sett!!


Coola skor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0