Party Hardy!

Har varit dålig på att uppdatera, men har gjort spå mycket så har faktiskt inta haft tid...wohoo!!! :)
Igår cyklade jag och Jonathan till stranden och köpte glass,,,myspys!
Glömde tyvärr kameran hemma...faan! Hade fodralet i väskan så antog att kameran också fanns där, men nope :(

Senare på kvällen då...PARTY!!!
Gritt kom hem till mig, vi käkade gott, drack vin ock lickör för att sedan dra iväg till Stengade 30 där Factory45 och Sha La Las var DJ´s...SKITKUL!
Dansade och drack en massa...hade så jäkla kul! Spelade bordfotboll och went crazzzzyyyyy!!! ;)

På vägen hem hade jag och Jonathan matkrig, hahaha!!!
Pizza och läsk överallt! Han puttade dessutom in mig i några cyklar och jag är inte den som viker mig...nej nej!
What comes around, goes around!

Jag puttade honom och i marken föll han och skrapade upp sitt ben, aj då :(
Men vi skrattade och gick hem och somnade på soffan!

UNDERBAR DAG!!!


Grittelitt försöker öppna vinflaskan...tog lite tid och krävde ett blödande sår på fingret, haha!

Kommentarer
Postat av: Renatino

Hy! I´m a great bordfotboll fan as well :) Do you know people in Göteborg who would like to play? It´s not easy to meet a bunc of people here who likes this game. Please write me if you or some of your friends are up to a bordfotboll party:) my mail is: [email protected]

2008-08-28 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0