Sjukanmäld

Stannar hemma från jobb idag vilket jag hatar!
Hatar att sjukanmäla mig, men ibland måste man. Hellre att man är borta 1-2 dagar från jobb än 2 veckor!! Right???
Vilar idag och hoppas på att vara någorlunda frisk tills imorn då rean startar :)
Kul att jobba då! Händer mycket!!
Idag ska jag bara stanna under mitt underbara duntäckte (äkta dun, hehe) och dricka en massa smoothies med apelsin och jordgubbar för att få lite vitaminer.
Köpte även c-vitamin tabletter igår..(ni vet de där brustabletterna) så nu ska jag c-vitamin dopas :)


I feel sorry for myself...

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

oj oj stackaren du ser inte frisk ut i dag krya på dig

2008-06-18 @ 07:55:30
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0