The Ting Tings & Foals

Skitbra eller skitdåligt??? SKITCOOLT skulle jag säga!!!
Ni har kanske hört engelska The Ting Tings??? Det hoppas jag verkligen att ni har!!!
Deras Great DJ är riktigt jäkla cool och man blir helt hooked! Kommer bli en riktig sommarhit!
Den spelas redan för fullt i Danmark och man kan läsa om dem överallt!
Refrängen är riktigt catchy och beroendeframkallande! Dansade faktiskt till den när jag var på Stengade 30 förr förra helgen!
I KNOW!!! Dansa??? JAG??!! Ja, faktiskt! DET ÄR PRECIS DET LÅTEN GÖR MED EN!!!
MAN KAN INTE STYRA SIG SJÄLV!!

Imagine all the girls.
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah.
And the boys,
Ah ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah.
And the strings,
Eee, eee, eee, eee, eee, eee, eee, eee.
And the drums,
Ah ah ah ah, ah, ah, ah, oh




Foals nu då...hörde dem på danska P3 när jag och Jonathan var på väg hem från Sverige...
What The...tänkte jag först. Kunde inte helt finna ut av vad jag egentligen tyckte om deras Cassius.
Den är så dålig och märklig så att den blir något helt speciellt och drar uppmärksamheten till sig.
Den är lite...töntig, lite jobbig, lite annorlunda...crazy as hell! HELT I MIN SMAK!!!
Påminner lite om Kaiser Chiefs och Futureheads...good stuff!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar Cassius, jag får en sån jävla kick så det är helt sjukt när jag hör den! Texten är ju jävligt skum men det gör den nästan ännu bättre.

2008-06-17 @ 23:41:29
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kände likadant... lyssna på hummer, den är också bra.

2008-06-19 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0