3 Av 1

Jag ar varldens storsta Oasis-fan...det vagar jag pasta!!! Jag hoppas att alla har hort dem...ja...det har ni.
ALLA kanner ju till Wonderwall!! Jag alskar dem verkligen! Alskar hur deras musik kan fa mig att kanna...
Har ar 3 helt olika latar som alla vacker olika kanslor inom en...



Oasis - Rock N Roll Star
Nar jag hor den sa kanner jag mig som varldens coolaste!
Ingen kan rora mig, jag skiter i vilket och jag bara ar!
Man kanner sig faktiskt valdigt overlagsen!!!

Oasis - Songbird
Den ar sa fin.
Man svavar pa sma moln och kanner kanslan av frihet och lycka!
Man blir glad och kan inte sluta le...
Texten ar enkel, men formedlar anda allt! Man blir foralskad!

Oasis - Talk Tonight
Tomhet...
Man kanner sig ledsen och ensam, men samtidigt finns dar nagot som haller en uppe.
Den ar sorglig...den ar perfekt!
Hans rost har sa mycket styrka och kraft och man hor bara honom och inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0