Ångest...

Hatar verkligen den känslan...Just nu har jag verkligen hemlängtan. Saknar min familj, mina vänner och Jonathan. Det är så tomt utan honom. Tänker på honom varje dag och hela tiden. Därför hoppas jag ännu mer att jag får jobbet...så att jag får annat att tänka på och tiden går förhoppningsvis fortare då ocksa så att jag kan komma hem. Visst hade jag kunnat resa hem nu, men samtidigt som jag vill hem så vill jag avsluta min resa som planerat...
Det kommer dock bli väldigt skönt att komma hem!!

Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

Heey baby, sidder hjemme hos Therese og Peter og er lige kommet hjem fra turen til malmø... jeg savner dig sååå meget, jeg håber virkeligt du får det job!! Jeg har købt den fedeste t-shirt!

JEG ELSKER DIG, my fiancée;)

2008-03-08 @ 17:44:59
URL: http://www.factory45.com
Postat av: Linda

Förlovat dig??

2008-03-09 @ 20:59:13
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0