Avril's Bröllop

Sa otroligt fin video! Far mig att langta till mitt eget brollop...Jonathan, blink blink ;)
Tank nar den dagen kommer...da man ska gifta sig med mannen i sitt liv, da man ska lova varandra evig karlek och binda sig till en enda manniska for evigt...Det maste vara sa otroligt fantastiskt!
Nu blir jag helt sentimental, men tank sa underbart! Tank att vara sa saker pa nagot och nagon sa att man gifter sig med personen!!! Jag ska gifta mig en gang och det ska vara for evigt...
Det kommer alltid vara Jonathan...jag ar sa saker pa det! Tror inte att nagon forstar och jag tanker inte forklara heller...det gar inte forklara! Man bara vet nar man har mott den ratta...det ar en helt speciell kansla...
Jonathan...ska vi forsoka fa The Perishers att spela pa vart brollop?? :)


Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

Heeey min största kärlek, du er så fantastisk sød!! Selvfølgelig ordner vi The Perishers og vi tager Deathcab og Suffjan Stevens med også, nu vi er igang, ikk? Jeg vil bare giftes med dig, ingen anden aldrig nogensinde, du er et fantastisk menneske, en utrolig pige og en vidunderlig kæreste! Jeg elsker dig! ps. har skrevet til hende nu;)

2008-03-25 @ 07:16:43
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0