Backpacker Frukost!

Japp...precis så här ser min frukost ut. Har faktiskt varit lite fancy här och köpt min egen gurka och ost...pepparn bjuder hostelet på...TACK!
Dock blir det inte så fancy mer :'( nu ska jag snåla som satan och tvingas därför att äta deras äckliga bröd med russin i och deras flingor...

BACKPACKER FOR LIFE!!!!

image1036

Det är faktiskt inte så farligt...flingorna är helt okej och till mackorna finns det sylt, nutella mm.
Det här med att backpacka gör en verkligen hård som ste

Kommentarer
Postat av: syren

Din frukost är god,nästan samma som jag.Ha en bra dag.

2008-03-16 @ 08:54:49
URL: http://metrobloggen.se/abc
Postat av: Tilisha

syren: Hehe, ja...den ar faktiskt god :)
Tack, detsamma!

2008-03-16 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0