Billig Fylla!

Igår bestämde vi oss för att gå ut en sväng. Stack till Cocktail Bar där de spelade jazz...det var nice! Jonas skaffade ' 2 For One - Tickets' till oss så att vi kunde dricka en massa...billigt ;) Framme i baren så passade jag på att smuggla ner några extra tickets i bakfickan, men det behövdes inte då drinkarna var gaaaanska starka!!!
For att fa ner drinkarna lite snabbare sa bestamde vi oss fr att spela 'Jag Har Aldrig' - leken och man fick veta en massa juicy om varandra ;)

Nar vi alla blivit lite fulla pa vara....hmmmmpfrrr...2 (host host) drinkar var sa bestamde vi oss for att bege oss hem. Forst skulle jag och Nathalie pa toaletten och gick upp pa ovanvaningen. Dorrarna till toaletterna ar lasta och dorren vi kom in ifran likasa...och ALLA ANDRA DORRAR!!! Japp...vi ar fast! Samtidigt som det var skitkul och spannande sa holl vi pa att bajsa pa oss!
Efter att ha dragit i alla dorrar sa bestamde vi oss for att vanta pa Jonas vid glasdorren. Forr eller senare skulle han val sakna oss...
Plotsligt hor vi nagra man som ska ut ur byggnaden...WOHOO! Nathalie skriker:

' Sorry!!! WAIIIT!!! Hold the door! We're trapped!! WAIIIT!! OH NOOO! '

HAHAHAH! Hon hinner ner till dorren innan den stangs igen helt och ut kommer vi ;)
Alla pa uteserveringen fick sig ett gott skratt och vi tyckte att det var en aning pinsamt...well well! Val hemma somnade jag som en sten!!

Nu ska vi se Jonas "spela fotboll"...yeah yeah...whatever!!! ;)

SO LONG!!

(detta inlagg skrev jag igar, men det blev inte publicerat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0