Cat Power

Har last mycket om hennes skiva och hort valdigt positivt om den, men har inte orkat lyssna pa henne forrans nu...
Vilket var annu ett smart drag av mig :)
Detta ar faktiskt inte min stil overhuvudtaget egentligen, darfor ar det skitkul nar jag faktiskt tycker att detta ar kick ass music!!
Speciellt denna laten, Cross Bones Style, fick mig pa fall. Alskar hennes rost. Aven om den later lite 'mesig' och forsiktig sa utstralar hon bara en brinnande energi!

Jag forestaller mig att jag star mitt i gatan med en massa bilar som tutar overallt, en massa kaos, det regnar och blaser storm, men dar star jag...mitt i det hela och kanner ingenting!!
Allt forvandlas till en malning som inte gar att tyda...allt snurrar runt omkring mig, men jag star dar med ustrackta armar, kollar upp mot himlen som ar klarbla och ingen kan rora mig!

Forestall er det nar ni hor den!

Cat Power - Cross Bones Style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0