Crappy Day!!!

Har haft en SKITDAG på jobb idag!!! Aaahhh! It SUCKS! Men inte helt ändå...ville inte jobba så mycket anyways. 
Kommer dock sakna en massa och fick höra från jättemånga att dem kommer sakna mig och att Tammy (som har hand om servitriserna) var en bitch!! Haha!
Mike (bartendern) ritade ett hjärta i luften till mig och pekade på sig själv och sen på mig...ahhhh...cutie ;)
Ni ska få hela historian nu:

Det hela började med att jag inte fick några tider på det nya schemat. Konstigt tänkte jag ju, well well.
Idag var Tammy där och förklarade varför. En dag förra dagen när jag var på jobb så frågade jag Megan (en annan sevitris) vilken sektion jag skulle ha den dagen (vi har bestamda bord när vi jobbar), men vi skulle inte följa någon sektion idag eftersom det var så lungt, fick jag veta. Jaja! Fine! Sen blev det bara fullproppat med folk i restaurangen och det blev KAOS! Typiskt nog så var Jimmy där den dagen (cefen) och det såg ju inte så bra ut för mig. 
Förklarade för Tammy idag hur det hela gick till och hon blev jättesur på Megan och sa att jag skulle göra mitt bästa idag för att visa Jimmy. Yes box! Will do!

Men...dem ville testa mig så jag fick ALLA bordsreservationer...PÅ EN GÅNG!! Ett bord var på 25 pers och de andra 4-5 på minst 6 pers!!! Ingen klarar ju det! Fan inte mänskligt! Så det gick ju skit!!! Ville bara låsa in mig på toaletten och låtsas som om det inte hände!!! Skitjobbigt!!!
Så...nu har jag 3 veckors dötid här i Melbourne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0