Flyttar Till Copenhagen!

Efter manga disskusioner, tarar och forvirring sa har jag bestamt mig for att flytta till Kopenhamn med Jonathan!
Snackade med Mamma om det hela igar och hon var bara possitiv och tycker att det ar det basta...
Tack Mamma! Du ar bast!! Hjalpte jattemycket att snacka med henne.
Vet hur mycket Jonathan stressar redan nu och att bo i Malmo skulle stressa honom annu mer, men anda var han villig att flytta till Malmo och gora ett forsok. Bara det betyder allt for mig!!!
Det har kanns sa ratt! Han kommer vara kvar med bandet, fortsatta jobba dar han ar nu och vi kommer fa mycket mer tid tillsammans! Dessutom har jag underbara vanner i Kopenhamn!

Kollade pa lagenheter idag me Jonathan over Skype. Hittade manga fina, men specieltl en som ar New York-inspirerad...inte helt fel! Jattefin och ligger dar han bor nu...pa Norrebro och jag ALSKAR Norrebro!!!

image1106

Har kommer jag kunna sitta pa sommaren och njuta med en ol i ena handen och Jonathan i andra!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Jag Hatar Norrebro...

2008-03-27 @ 17:22:44
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: helga

gud vad gulligt! moaha nu vet jag vart jag kan söka mig ifall jag missar sista tåget hem till lund *skojar* :)

2008-03-27 @ 22:13:58
Postat av: Jonathan

jeg glæder mig allerede, kan ikke vente, faktisk!!!

2008-03-28 @ 14:48:50
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0