Goin' Crazzzzy!!!

Var ute igår...en indie/rock club...så jävla nice!!! Bara musik som jag gillar så såklart var jag uppe på dansgolvet och dansade som ett freak som hör musik för första gången och tänker:

-"Yeah! What's this? Cool man!!! I'm on it!!"

Det var nog ingen vacker syn, för full var jag...for sure!! 12-kronors shots för fulla muggar och jag och shots...not a great combo...I can tell ya!! Hade ha blast i alla fall!
Jag och Nathalie var såklart framme hos DJ'n tusen gånger och önskade låtar :)
Har t.o.m fått göra vår egen playlist till nästa torsdag...alright!!

Bäst var ändå när Buddy Holly spelades med Weezer. En klassiker ju! Vi blev ännu mer crazy...bankade i borden, "sjöng" med och dansade häcken av oss!

Ett annat nr som toppade humöret var Let's Dance To Joy Division med The Wombats!!!
Riktigt coola!

Nu ska jag provjobba...wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Man blir verkligen skittaggad av Let's dance to joy division! Ha en trevlig dag!

2008-03-14 @ 13:32:26
URL: http://svisch.blogg.se
Postat av: Tilisha

Sara: Eller hur!!! Humöret går straight up!!! Tack, detsamma :)

2008-03-15 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0