Great Job = Nya skor!

Jobbade igar och det gick riktigt bra. Gjorde inga misstag och fick dessutom 10 dollar i handen av en gast, weeeee :)
Han kakade med sin dotter och son och dem var saaaaa sota! Dottern kollade pa min klocka ocj sa:

-'I love your SpingeBob-watch. I have the dvd at home.'

Sa sott! Sa nar dem skulle ga snackade jag lite med pappan och sen gick jag for att duka av deras bord och da kommer han fram till mig och ger mig pengarna i handen...thank you very much!

Det gick i alla fall skitbra och jag trivs som fisken i vattnet! Bartendern Mike ar skitcool och ska snacka svenska med en hela tiden...gar dock inte sa bra, men det sager vi inte ;)
Ska jobba pa sondag igen, langtar faktiskt!

Har hittat ett par skiiiitcoola adidas-skor som jag antagligen koper idag for mina jobb-pengar. Far 30% rabatt eftersom hon i adidas butiken ar svenska, YEAH! Kopte en adidas-jacka igar...sa nice! Bilder kommer sen!

Har ar skorna:

Click to Zoom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0