Iiiihhhhh!!

Vet inte helt vad jag ska gora for att fa tiden att ga fort...it sucks :( Har inte gjort sa mycket faktiskt. Delat ut jobbansokningar som faan...hoppas att jag far nagot snart sa att tiden gar fort och jag har nagot att gora. Nathalie ska pa intervju idag pa en pizzeria och jag ska folja med och lamna en ansokan. Kunde vara skitkul om vi far jobab tillsammans :) Har precis kommit hem fran city. Akte dit sjalv for att lamna ytterligare nagra ansokningar, men det blev inte sa manga...ar hungrig ;) Nathalie sover nu, men ska vacka henne snart. Da ska vi laga mat...pasta med lax, mmmm!!! Sen ska vi ga till pizzerian.
Imorn blir det antah\glih\gen good old IKEA och pa mandag ska vi till stranden. Sa jakla fint vader nu, wohoo!!

Onskar att du vore har, Jonathan...inget ar detsamma utan dig...

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Heey baby, det gør så ondt at læse alt det du laver uden jeg er der... savner dig så fantastisk meget... og er ved at gå amok over det her tlf kort ikke virker... vil du ik ringe til mig???

2008-03-01 @ 10:58:11
URL: http://www.factory45.com
Postat av: Tina

hej sis!!!

Så kul att se bilder och läsa om alla era påhitt!!! saknar dig så otroligt mkt! 3 månader har gått skitlångsamt...iaf här...säkert fort för er....och tänk då 3 månader till.....BLÄ!!!!

Och du är så fin på alla bilder!!!
:-p
Hur mkt pengar har ni kvar fresten?

LOVE U MUCH!!!!

2008-03-01 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0