Inte Så Kul...

Har haft en lite tråkig dag. Nyss kommit hem...delat ut jobbansökningar...eller ja...en i alla fall. Ska bege mig ut snart igen då ett café först öppnar kl 17. Sen vet jag inte helt om jag ska söka till den där pizzerian Nathalie varnade mig för...tydligen skitdåligt betalt och crappy timmar :(
Antingen kan jag hoppas på att få fler dagar där jag är nu eller ta ett skitjobb...aaahhhh!!! Vad ska jag göra????!!! 

Dagen började bra i alla fall...skypade med Jonathan i 3h och 20 min exakt!!! Det var niiiice ;)
Nu sitter jag här...har stulit Jonas dator. Väntar på att han och Nathalie kommer hem så att vi kanske kan hitta på något tillsammans...laga mat kanske?? :)

Fick förresten inte jobbet i klädesbutiken, men det är jag glad för. Om jag vill få tiden att gå så är nog inte lösningen att stå i en butik där dem säljer för 1000 kr om dagen!! Så...nej tack! Café eller restaurang blir det...det är faktiskt skitkul!!!

Kan inte sluta tänka på Jonathan...det är såååå jobbigt utan honom. Jag vill bara hålla om honom och vara hos honom hela tiden!!!
Vi har förresten kollat på lägenhet!!! Ja...jag har bara sett bilder på den, men vi har bestämt oss för att köpa den!! I'm soooo happy!!! Hoppas bara att ingen annan hinner före :/
Det hade varit så nice och perfekt att komma hem till en helt nyrenoverad lägenhet innehållande min Jonathan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0