It's All Gooooood!

Gick skitbra pa jobb igar!! WOW, I'm Goooood ;)
Kunderna var skittrevliga! Forklarade att det var min forsta dag och nar dem skulle ga sa sa alla:

-'You're doin' a great job, hon'!'

Aaaahhh, man blir sa glad, tihi :)

Tjanade 600 sek vilket ar skitbra for 4.5h! Har fatt lite fler tider, sa det ar nice!
Var jag nervos innan jobb da? Bilden kan forklara:

image1038
Iiiihhhhhh! Jag skiter snart i byxan!! Haha...na...sa farligt var det inte!

Jonathan
sa att han hade kommit till restaurangen dar jag hade jobbat varje dag...aven om maten inte var god
(om han inte hade kant mig)...sott va!!!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Savner deg, savner deg, savner deg. (Stavas deg så? Dig.. hmm.. Jag saknar deg ocksa, langesedan jag bakade nu.) Jag har så mycket att beratta, kanns så konstigt, du missar ju flera kapitel av våra liv, och vi av ditt. Ska ringa dig så fort ja vaknar nasta sondag!! Sa jobbar du pa en pizzeria nu? Serverar eller? Tell me everything. Jag alskar dig tooooookmycket!!!!

2008-03-16 @ 23:59:45
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Tilisha

Tilina: Aaahhh, gumman!
Haha...ja, tror att det stavas sa :) Kanns verkligen jattekonstigt att inte veta vad som hander i era liv! Du MASTE ringa nar du kommer hem, saknar att snacka med dig ditt lilla liv!
Jag serverar ja, det ar faktiskt skitkul...love it!
Jag alskar dig jattemycket! Jag vill ah kakor nar jag kommer hem :)

2008-03-17 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0