Jag Är Alltid Där För Dig...

Har haft en riktigt tuff morgon...skypade med Jonathan i 5h och det enda vi snackade om var lägenheten som vi funderar på att köpa tillsammans. Allt verkade perfekt, vi skulle bara köpa lägenheten och sen skulle jag flytta in när jag kom hem och där skulle vi bo...
Problemet är bara att allt blir mycket mer komplicerat än vad vi har räknat med...Jonathan har bandet i Köpenhamn, det tar honom dessutom 3h att ta sig till jobb...

Så...som det ser ut nu så ska han antingen hitta ett annat jobb eller så ska jag flytta till Köpenhamn...
DET ÄR FAN INTE LÄTT!!
Vill verkligen inte att Jonathan ska säga upp sig. Vet hur mycket han älskar sitt jobb, men samtidigt så har jag ingen lust att flytta till Köpenhamn...

Kom inte fram till så mycket på de där 5 timmarna så vi ska snacka om det hela imorn igen...
Jag hoppas att jag har något positivt att skriva här då...

Just nu känner jag mig bara helt tom! Kan inte göra ett skit!
JAG VILL HEM OCH HÅLLA OM JONATHAN!!!

Han stressar sa jäkla mycket redan med jobb, bandet, lägenheten osv. Tror inte att ni förstår...knappt så att jag gör det själv men Jonathan...jag är SÅ stolt över dig och vi löser detta...jag lovar!

Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark



Kommentarer
Postat av: Jonathan

TIlisha, min skat, efter under 4 timers søvn vågner jeg til dine indlæg her og igen begynder jeg nu at tude (jeg ved det...!!!). Du skriver så fantastisk og du får det hele til at virke som en leg, og det er det jeg elsker ved dig, det er den pige jeg bleve forelsket i for et år siden der skriver...! Det er klart vi løser det, dunno how, men så længe vi to har hinanden, så er der intet der kan slå os ud!! JEG ELSKER DIG!!

2008-03-21 @ 07:33:48
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0