Jag Som Rockstjärna!!

Om jag vore en rockstjarna...vad hade jag da haft for outfit? Svart svart. Vet inte om ni brukar gora det...kanske bara jag som ar...hmmm...not sa normal...anyways. Jag brukar alltid latsas att det ar jag som star pa scen och rockar loss nar jag lyssnar pa min iPod! Faktiskt sant! Forestaller mig alltid att jag star pa en scen i Kopenhamn...ganska liten scen da jag inte ar sa kand...an! Jaja...detaljerat det har!
Dar star jag, cool som satan dessutom med tamburinen i handen!! En ganska nice bild om jag far saga det sjalv.
Om det kommer nagon artist och/eller lat som inte ar "jag" da byter jag genast pa min iPod. T.ex Kaiser Chiefs. Missforsta mig inte...aaaaalskar Kaiser Chiefs, men det hade inte varit mitt sound om jag vore rockstjarna.
Min outfit och musik avslojar jag lite langre ner...

     

Kommer inte se ut som nagon ovan...eller...JO! Men...som hon sag ut forr...are you ready? Nu tanker jag avsloja RockTille::

image1099
Sa har hade jag sett ut pa scen...precis sa har!!! Avslappnad och skitcool!


Black Rebel Motorcycle Club - Weapon Of Choice

This is me om jag vore en Rockstjärna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0