JAG VANN!!

JAG VANN JAG VANN JAG VANN!!!! WEEEEEEEEEEEEEEE!
Nar Jonathan var har sa forsokte vi fanga en massa nallar ur sen san maskin...ni vet...med den dar omojliga klon som ska fanga dem...I alla fall...blir alltid sa jakla irriterad! Slutar med att jag gor av med tusentals kronor..man blir ju besatt av skiten!!!
Well well...Jonathan lyckades inte och pa flygplatsen nar han skulle hem sa fick han mig att lova att jag skulle fanga en till honom...
Och vet ni vad??? DET GJORDE JAG IGAR!!!! 2 st dessutom! I'M GOOOOOOOOOOOD!!!!! OH YEAH!
Har aldrig nagonsin vunnit en nalle ur en san maskin forr...snacka om att jag blev overlycklig!
Fick biet fran Bee Movie och en superful/cool Rastaman! ;)

Varsagod
Jonathan:

image1112
HAHAHAHA!! Sa fula!


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Uhh min vinder kæreste, hvor er de NICE!!!! Specielt rasta man, han er FUCKING nice!! Hende der i midten må vist være hoved præmien;) TAKTAKTAKTAK!!!!!

2008-03-28 @ 00:26:44
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0