Mando Diao - Acoustic


Nice one huh? ;) Kolla in Gustaf...MY OH MY!

Har lyssnat skitmycket pa Mando Diao (surprise surprise) nu, men inte '"vanliga" Mando Diao utan Acoustic - Mando Diao!!!! Det later sa jakla bra...alla latar! Det hugger verkligen till inom mig...jag kan verkligen inte beskriva den kanslan jag kanner varje gang jag hor dem!

Jag far gashud, jag far angest for att jag inte kan vara 'narmre' dem, jag kanner mig overlagsen! Det ar sa blandat.
Jag vill lasa in mig i mitt rum, slacka lampan, skruva upp volymen sa att hogtalarna nastan sprangs, hoppa i sangen och bara sjunga med och skrika allt vad jag kan!!!!!

Mando Diao - Sheepdog,  acoustic
Mando Diao - Down In The Past,  acoustic
Mando Diao - You Can't Steel My Love

Mando Diao - Killer Kaczynski, acoustic

This one gives me the chills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0