PIZZAMUSIK!

Ikväll ska jag som sagt joba på pizzerian...min första dag, men är faktiskt inte alls nervös. Sist jag provjobbade så gick det skitbra! Har aldrig någonsin jobat med sånt här förut så jag var supernöjd!
Nu hoppas jag bara på fler tider...när jag blev anställd så hade schemat redan gjorts för 3 veckor framöver...igen...min otur, MEN...hon ska göra nytt schema på torsdag och det lät på henne som om jag ska få fler tider då. Det blir ju såklart först om 3 veckor, men bättre än ingenting.
Tydligen har 3 ny blivit anställda och dem har fått tider även om jag blev anställd FÖRST vilket hon också tyckte var fel så...hoppas hoppas! Om dem får fler tider än mig så blir jag SERIÖST SUR!!! SOM FAAN!!!

Peppmusik idag då:

Oasis - Roll With It
The Wombats - Backfire At The Disco
Rooney - I'm Shakin'
Jimmy Eat World - The Middle
The Sounds - Mine For Life
OkGo - Invincible


TONIIIIIIIIGHT I'M A ROCK N ROLL STAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0