The Invisible - Jag Ar Foralskad!

Hyrde film igar och mitt val blev The Invisible. Fastnade for den direkt eftersom det ar samma som har gjort Sjatte Sinnet som ar en film som jag bara alskar!!!!
Och vet ni vad...DET AR EN AV DE BASTA FILMERNA SOM JAG NAGONSIN SETT!!! I'm so gooood!
Det var skitspannande, rolig, hemsk och sorglig...den har allt och jag ar helt blown away!
Huvudrollerna har jag aldrig sett forr, men faan sa bra dem spelade...ar saker pa att man kommer fa ser mer av dem. Dessutom ar Justin Chatwin (en av huvudrollerna) skiiiitlacker...mmm!

Nagot som "gor" hela filmen ar soundtracket! Alskar nar musiken bara tar over och man blir insugen i det hela. Man blir fast och kan satta sig in i filmen pa ett helt annat satt. Soundtracket innehaller:

Oceansize - Music For A Nurse
Mellowdrone - Fashionably Uninvited
Tv On The Radio - Wolf Like Me
Kill Hannah - Under Pressure
Syntax - Bliss
Snow Patrol - Open Your Eyes
The Great Fiction - Body Urge
Sparta - Taking Back Control
Suicide Sports Club - 02.20 Boy
Broken Social Scene - Stars & Sons

A Perfect Circle - Weak And Powerless
And You Will Know Us By The Trail of Dead - Caterwaul
Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark
Remy Zero - Perfect Memory
Snow Patrol - You're All I Have
30 Seconds To Mars - The Kill


Ett fantastiskt soundtrack som maste horas! Ska absolut kopa albumet. Se filmen...gor det! Se trailern nedan...aven om ni inte tycker att den lockar sa ga ut och hyr den...den ar javligt bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0