Undskyld, Jonas...

Hahahhaaha....oj da...I'm sorry :(
Maste beratta...liiiiite kul var det i alla fall. Hyrde ju en film igar och idag skulle vi lamna den samtidigt som vi hyrde tva andra filmer. Jag gick fram till kassan for att betala, tar filmerna, Nathalie drar till jobb och jag och Jonas gar hem. Val hemma sa packar jag upp filmerna och ser att vi bara har en ny film med oss...den andra ar den som vi skulle ha lamnat...F**K!!!!!
Hade mensvark sa Jonas gick snallt tillbaka till videobutiken.
Efter ett tag kommer han hem igen och sager:

-"Ar du saker pa att du inte har filmen i vaskan??"

Han sticker ner handen i min vaska och...DAR LIGGER FILMEN!!! Aaaahhhh....silly me :/
Var saker pa att Jonas hade filmen som skulle lamnas :/, men den hade jag och glomde saklart att lamna den. Stackaren maste ha sett dum ut som star dar i videobutiken och forsoker forklara....hahahhah!!! Oj...sorry!
MEN...tank sa dum jag hade sett ut om jag foljt med och hade haft filmen i vaskan...pinsamt ju!!!

Undskyld, Jonas...jag er SA ked af det...

For real (tssssss)!!

Sa snall som han ar sa kopte han med godis till mig...TACK!!! En laaaaang sliskig orm och aprikos-godis som jag alskar! Kompiiiiiiis!!

PUT ON A...

HAPPY FACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0