Utskällning :'(

Pratade med Tilina och Mamma igår i telefon...weeee! Fick dock en liten "utskällning" för att jag inte bloggar så mycket om resan utan mest musik...förlåt..,men älskar ju musik :( Ska i alla fall variera det så mycket som möjligt nu fastän vi inte gör så mycket spännande för tillfället.

Vi har inte så mycket pengar kvar och söker jobb för fullt. Nathalie har fått jopp på en pizzeria där jag också ska på intervju på lördag. Var på en intervju igår i en klädesbutik. Det kändes jättebra,men det är två andra som ocksa ska på intervju så jag får veta imorn eller på lördag...jag hoppas VERKLIGEN att jag får jobbet!! Alla var jättesöta!

Igår så kollade vi på film igen. Det blev Waitress som var jättebra och sen en mindre bra som skulle vara en skräckfilm, men var mer som en dålig komedi - Bug! Well well...nu har både jag och Jonas valt dåliga "skräckfilmer" så nästa gång är det Nathalies tur...spännande ;)

Vi ska kolla upp lägenheter nu eller rum att hyra då det blir gaaaanska dyrt att bo här på vårt hostel.
Trivs verkligen skitbra här, men som sagt så försviner pengarna ganska fort nu, suck suck. Så om någon därute har något förslag på billigt boende så bring it!!! :)

Idag har vi inget speciellt planerat...IKEA kanske. Har inte varit där än och just nu lider jag av lite hemlängtan så IKEA blir ett plåster på såret. Vill dessutom äta lax!!! Och saknar Gott & Blandat :)

Som ni ser så händer det inte så mycket just nu...jag snackar med Jonathan varje dag via Skype...det hjälper mycket!!! Saknar honom dock fortfarande lika mycket :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0