V Festival

Den omtalade V FESTIVAL narmar sig och jag vill saaaaaaaaaaaa garna ga!!!
Kostar dock en hel del pengar som jag inte har...kanske kan jobba lite extra eller nat.
Hade i alla fall varit jakligt kul!
Lineup:

The Smashing Pumkins
Queens Of The Stone Age
Modest Mouse
Cut Copy
Hot Hot Heat
The Rakes
Robyn (SWE)
The Tough Alliance (SWE)

image1092

Fostar ni varfor jag vill dit?!?!? AAAAAaaahhhh!
Ska se Robyn den 3/4, Queens Of The STone Age den 14/6, The Rakes har jag sett, men inte resten!!!
Mest av allt vill jag se Hot Hot Heat! Nu ska jag dromma mig bort i 1 sek.............mmmmm...that'll do it!
Har far ni den basta fran varje artist...enligt mig (skriver latarna i samma ordning som artist)...CHEERS!

Bullet With Butterfly Wings, Little Sister, Float On, Hearts On Fire, You Owe Me An IOU, Retreat, With Every Heartbeat, First Class Riot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0