Var Är Du??

Sitter här i trappan helt för mig själv och väntar på att Jonathan och jag ska Skyp'a på avtalad tid, men han är inte där :'( Well well...jag får sitta och tycka synd om mig själv och känna mig övergiven en liten stund till för att sedan krypa ner under tacket igen och gråta...

:)

Jonathan...du sover säkert, men vi höres bara imorn...no worries mate ;)

Idag ska vi nog ut och ta en öl. Blev tyvärr ingen IKEA igår så det tar vi en annan dag. Förhoppningsvis ringer dem om jobbet också och ger mig det gæada beskedet att jag har fått det!!! HOPPAS HOPPAS! Snälla...håll tummarna får mig! Behöver detta jobet och vill verkligen ha det!

Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

Heeey smukke! Har lige læst din sms'er! Du behøver ik bekymre dig, smukke! Jeg har det helt fint, og det er kun fordi jeg ikke har fået sovet nok jeg er så træt, bl.a. fordi vi snakker sammen så sent;) - ikke at vi ikke skal det! Men bare rolig søde, jeg passer på mig selv, jeg savner dig bare og tænker på dig hele tiden, det er det eneste der er galt!! JEG ELSKER DIG!!!!

2008-03-07 @ 01:02:23
URL: http://www.factory45.com
Postat av: Jonathan;)

Heeey smukke! Har lige læst din sms'er! Du behøver ik bekymre dig, smukke! Jeg har det helt fint, og det er kun fordi jeg ikke har fået sovet nok jeg er så træt, bl.a. fordi vi snakker sammen så sent;) - ikke at vi ikke skal det! Men bare rolig søde, jeg passer på mig selv, jeg savner dig bare og tænker på dig hele tiden, det er det eneste der er galt!! JEG ELSKER DIG!!!!

2008-03-07 @ 09:42:40
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0