Very Plain, Very You & Me!

Forsta gangen jag horde hela albumet med Plain White T's sa var jag inte alls overtygad. Blev ganska besviken faktiskt eftersom jag alskar Hey There Delilah och hade ganska hoga forvantningar, men...efter ganska intensiva dagar min iPod sa maste jag saga att jag helt klart ar overbevisad nu!!!!
FAN VAD NICE!!!
Det jag alskar med dem ar att deras texter ar sa enkla...helt simpla och inget komplicerat alls! Det ar precis som att det han sjunger, det hade han lika garna kunnat saga direkt till dig.
Han sjunger precis sa som han tycker och tanker och det hela blir valdigt enkelt och...skitbra!!
Man kan tycka att det ar lite mesig pop/rock vilket stammer, men pa ett bra satt. Det blir inte for mesigt och texterna hjalper till valdigt mycket.
Jag alskar att texterna inte alltid hanger samman...det kan lata lite rorigt ibland vilket gor att soundet blir nagot helt speciellt. Alskar dessutom att Tom Higgenson (frontmannen) later som att han ar forkyld nar han sjunger!!!
Sa...dom inte dem forsta gangen utan ge det en 2.a eller 3.e chans...you're gonna love it!

Jonathan...denna laten ar saaaaaa You And Me!! Borjade smila for mig sjalv nar jag lyssnade pa den idag!!

You and me, we like the same kind of music
That's why we, make a good you and me
We got style, baby we know how to use it
That's why we, make a good you and me

You know what I'm going to say before my mouth even makes a sound
And that's why we make a good you and me

You and me, we couldn't stand being normal
That's why we, make a good you and me
We both laugh, at the most random situations
That's the key, baby don't you agree?



Visst ar det bara sa You And Me??? Nastan skrammande, haha!

Kommentarer
Postat av: Jonathan;)

heey smukke! FUCK det er dig og mig, du er så sød at tænke på det...!! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når jeg kigger på dine billeder, der er det sødeste billede af dig fra jeres fest aften! Det ser ud som om i havde det sjovt! Jeg savner dig altså Tilisha, jeg savner dig SÅÅÅ meget. Du er min eneste ene, du er fantastisk og jeg EEEEELSKER DIG!!!!

2008-03-15 @ 14:02:33
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0