Waitress!

Efter att ha kollat nar Jonas "spelade fotboll" igar (na...han var ducktig ;)) sa begav vi oss hem for att sen dra till pizzerian och jobba. Var helt slo efter manga timmar i solen och kolla pa gamlingar som springer och jagar en boll sa var inte helt pa topp. Men det gick bra i alla fall. Har ingen erfarenhet alls av att servera sa jag tyckte att det gick galant! Hon hade dock inte sa manga tider att ge mig. Har fatt nasta sondag och sondagen efter och det haller verkligen inte i langden. Sa jag far soka nytt...igen! ORKAR INTE!!!
Har alltid otur nar det handlar om jobb :(
Har dock bara varit pa jobbintervju i kladesbutiker och det ar tydligen det svaraste att fa...cafe och resturang ska vara det lattaste har jag fatt veta sa det ar kanske inte sa konstigt anda...bara irriterande!!!

Nu ska jag snart kaka frukost...magen kurrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0