Gives Me Chills!!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Fin blogg! Kommentera gärna inlägget "dagens fråga":)

2008-05-05 @ 09:04:03
URL: http://jannikedahl.blogg.se
Postat av: Disa

Jag hittade en fin klänning faktiskt, men jag köpte den aldrig :O jag kom på att det var en sån här som jag aldrig skulle använda utan jag skulle köpa den för att köpa något bara för jag var där xD om du förstår vad jag menar :) Jag hade inte så mycket tid på mig så jag kunde inte titta så mycket faktiskt, vi hade varit i belgien och var jättetrötta xD

Oasis lyssnar jag på väldigt mycket, en av favvis band :) Både mina syskon &
kompisar lyssnar på dom, ingen förvnåning, eftersom they rooocks!:)
Ha det bra!:)

2008-05-05 @ 10:14:49
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Tilisha

Disa - Hihi, sånna köp ska man akta sig för ;)
Så...förstår precis vad du menar...gjort en MASSA såna dumma köp :(

Oasis...du har så rätt...they rock!!

2008-05-05 @ 13:10:52
Postat av: Tilisha

Jannike - tackar så mycket :)
Ska jag göra!

2008-05-05 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0