Jag Har Tränat (bildbevis)

God Morgon, God Morgon!
Yessss...jag har tränat!!! Kan ni tänka er! Klockan 08:00 stod jag utanför dörren i mina träningskläder :)
Sprang ynka 20 min eftersom detta är första gången på välidigt länge som jag springer.
Har dessutom en knäskada sen långt tillbaka så måste börja lugnt.

De enda gångerna jag "stanna till" lite var när jag trodde att jag var vilse och en gång när jag såg en äcklig katt som jag trodde skulle anfall mig :(, men det hände ju inte, haha.

Känner mig ganska stolt faktiskt. Känner dock inte till ställena här så det blev att jag sprang fram & tillbaka på en grusstig.
Jonathan får visa mig runt sen ;)

Här har ni i alla fall bildbevis!


Nu jävlar ska här springas!!


Feelin' Goooood!


Nice outfit, huh??


Hemma igen & helt slut!!!


Byxor - Jay Jay's
Skor - Nike
Topp - BikBok
SportBH - Casall
Glasögon - BikBok


Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

tack de sammma!

2008-05-27 @ 10:23:46
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0