Offspring

Är inget stort fan av Offspring...jag VAR ända tills deras Americana släpptes!
Det hela blev skitlöjligt...tappade deras status helt enligt mig.
Pretty Fly (For A White Guy) och Why Don't You Get A Jobb...nä tack!!
Dem skulle bara ha fortsatt med deras stil som på Smash där bl.a Self Esteem finns med på.
Det där var så jäkla nice!!
Det finns dock en låt på Americana som låter som good old Offspring, nämligen Staring At The Sun!
Jag ÄLSKAR den! Det är så mycket power i den! Man vill bara slita sig i håret och hoppa & skrika och slänga saker omkring sig!
I andra versen ökar dem tempot och man får en jäkla adrenalinkick!!
Där älskar jag Offspring...

Offspring - Staring At The Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0