See Ya!

image1463

Kommentarer
Postat av: Disa

Ja, vi kommer nog åka väldigt mycket till damnark , för vi ställer ut våra hundar och avlar på dom, och det finns mycket fin i danmark angående det xD:)Då ska jag absolut ta mera tid på mig, jag letade efter någon mysig 2-hand butik, men hittade ingen = / så det var lite synd, men det var nog också tiden som inte räckte till som sagt :) bättre lycka nästa gång!:)

Jag har inte sett oasis, men skulle jättegärna vilja. Det skulle vara Grrryyyymt !:) Jag antar att du har gjort det ? :)

Tack , va glad jag blir! den där bilden var söt den med du , I like your hair!:D Ha det bra, kram:)

2008-05-06 @ 11:47:50
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0