Trött Som Satan!

Hatar att vara trött när man inte har planerat det! Om ni förstår, hehe ;)
Beställde mat med Jonathan och kollade på Desperate Housewives, riktigt mysigt.
Jonathan blir trött och jag säger att han kan ligga i mitt knä...innan vi vet ordet av det så sover vi båda två!
Hatar att vakna upp och inse att man inte ligger i sin säng och måste upp och göra sig iordning...livet är hårt!!

Nu ska jag sova i alla fall...Jonathan snarkar redan för fullt här brevid, haha!!!!
Ger er ett smakprov på Scarlett Johansson's musikkarriär...själv tycker jag att det låter skit!! Mer om vad jag tycker kan ni läsa om imorn!!

Scarlett Johansson - Falling Down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0