Chapter 27

Köpte en film idag...för 25 dkk...Chapter 27 som handlar om Mark David Chapman - mannen som mördade John Lennon.
Jared Leto spelar denna psykopat och han gör det otroligt bra och trovärdigt!
Riktigt duktig skådespelare...fantastisk i denna film! Väldigt lik den riktiga mördaren också. Han har verkligen gått in i rollen...både fysiskt och psykist. Har säkert gått upp ja...40 kg kanske...vad vet jag och han skådespel är på riktigt. Man blir indragen i det och det känns som att det händer nu...man är inne i hans hjärna och man kan 'känna det'. Vet inte hur jag ska förklara - SE DEN! Även Lindsay Lohan har en roll i denna film.

Sjukt att tänka på att här på denna bild, står John Lennon och skriver en autograf till mannen som sedan mördar honom - ryser!!!


Kommentarer
Postat av: Liten

hoppas att det är okej att jag länkar dig på min blogg, för du är nämligen hur cool som helst! take care

2008-11-30 @ 23:41:14
URL: http://massoravliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0