Dagen ser ut såhär

Nu ska jag iväg och styrketräna...ska bli skiiiiiiitskönt! Finns ingen bättre känsla!
Där tar man i som ett svin och svettas som en gris (haha) och känslan efer är obeskrivlig - man är så stolt över sig själv!
Efter det blir det lite shopping - dock inte så mycket till mig själv. Ska handla födelsedagsåresenter till min underbara pojkvän som fyller år om exakt 1 vecka!

Blir dock ett par pumps till mig själv...lite Carrie-inspirerade...äckligt coola och ska bäras till nyår...priset??
349 kr!!! SAY WHAT!!

DS_242889_A.tifDS_242889_B.tif
Coola va!

iPoden är laddad med lite ny musik...All American Rejects och Brittans nya....ja...är tvungen att lyssna på den och det passar jag på att göra när jag tränar roddmaskinen på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0