Förlåt...

Jag är så dålig!!! SÅ DÅLIG! Lovar att blogga, men inget händer.
Jag orkar helt enkelt inte och alla roliga bilder ligger på Tilinas kamera som hon aldrig laddar upp!! Syster - skärpning!!! :)
Vad händer annars med mig då...problem med foten igen ja vilket leder till att jag ligger hemma i soffan nu istället för på golvet i butiken. Ja...alltså...jag ligger ju inte på golvet i butiken, men ni förstår.

Hänt något spännande annars? Ja, det har det väl...har börjat styrketräna och köpt nya cykelskor. Både till racer och MTB...WOW! Nu är jag fit for fight!!!

Ska se OASIS på lördag och gissa om jag längtar!!!!

Har fortfarande inte fått tillbaka en enda ynka liten krona som svinet stal från mig!!!
Vilket innebär att jag är fattig...FATTIG!!!

Jag vill ha nya skivor...MASSA nya skivor...this is where i belong:



Kommentarer
Postat av: helga

Underbara festskor (:

Hittade dom och tänkte på dig.. hihi

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=76307695

2008-11-09 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0