Nya tag??

Jag vet inte...just nu känns allt...tråkigt??
va faan! Inte allt, men nästan. Tack och lov för min familj, Jonathan och världens underbaraste Emma!!!
Fy faan så kul vi har haft på jobb! Dagar som verkligen har varit skit har söta Emma livat upp och det har alltid varit skitkul att gå till jobb och veta att man ska jobba med henne. Ja...jag skriver har för Emma hade nämligen sin SISTA DAG PÅ JOBB IDAG! Vart ska jag ta vägen?!?!
Hade en mysig dejt med henne efter jobb...nachos-tallrik och en corona...ja tack!!!
Snackade en massa skit och på söndag blir det dejt igen...wohoo!!!


Min Emma & Jag

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

BABY !!!! älskade att jobba tillsammans med dig också...... Saknar dig massor!!

2009-03-04 @ 13:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0